Middageten op school en reizen met de metro' - Reisverslag uit Kungsholmen, Zweden van Charlie Dingelstad - WaarBenJij.nu Middageten op school en reizen met de metro' - Reisverslag uit Kungsholmen, Zweden van Charlie Dingelstad - WaarBenJij.nu

Middageten op school en reizen met de metro'

Blijf op de hoogte en volg Charlie

12 Mei 2014 | Zweden, Kungsholmen

Hejhej vanuit Stockholm!

Vandaag zijn we bijna de hele dag op een basisschool geweest. Hier hebben we met groep 2A (8 jaar oud) en groep 5B (10 jaar oud) naar het filmpje gekeken die we voor de vakantie hebben gemaakt. Ook hebben we met de kinderen verteld over hoe een schooldag eruit ziet en hebben we een paar spelletjes zoals moordenaartje gespeeld.

Tussen de middag eten alle kinderen daar warm, en wij dus ook! Op de foto zie je de maaltijd van vandaag, rijst met salade en kipnuggets. De pauze was al om kwart voor elf, dit komt omdat de school al om twee uur klaar is.

Na twee uur blijven alle kinderen wel nog op school, er worden dan verschillende activiteiten gedaan tot de ouders hun kinderen op komen halen. Sommige kinderen blijven zelfs tot half zeven daar!

Om overal te komen vandaag hebben we heel veel met de metro gereisd. Bijna iedereen rijst in Stockholm met de metro, soms is het dus heel druk.
Op de foto waren de meeste mensen gelukkig al uitgestapt.

Morgen moeten we weer vroeg op, dus ik stop weer met typen!

Tot morgen,
Liefs juf Charlie

• 13 Mei 2014 - 11:31

Wael En Elise En Loet Kimberly:

Hallo juf gaat het goed ?
    Ik had nog een vraag.
    Wat vind jij het leukste aan de school of Zweden?
    Hoi juf charlie ik ben echt benieuwt wat je morgen gaat vertellen.
    Ik ben ook benieuwd of het leuk is ik vind het ook jammer dat je weg bent.
    De groeten elise.
    Hey juf hoe gaat het daar?
    Is het daar warm of koud?Succes en kom veilig terug.
    Groetjes Loet.Hoi juf Charlie is het leuk in zweden?
    Wat doen ze als de school uit is ?Hebben ze geen honger meer als ze al om
    1o.45 warm eten?hoe laat moeten ze op staan om naar school te gaan
    en hoe laat gaan ze naar bed?

Groetje en tot morgen van ons allemaal