Vliegen en de oude stad. - Reisverslag uit Kungsholmen, Finland van Charlie Dingelstad - WaarBenJij.nu Vliegen en de oude stad. - Reisverslag uit Kungsholmen, Finland van Charlie Dingelstad - WaarBenJij.nu

Vliegen en de oude stad.

Blijf op de hoogte en volg Charlie

11 Mei 2014 | Finland, Kungsholmen

God morgon van Stockholm!

Vanochtend vroeg ben ik vertrokken met het vliegtuig naar Stockholm. De wind waaide flink toen we aan het opstijgen waren dus het vliegtuig kraakte en piepte aan alle kanten. Gelukkig ben ik vaker met het vliegtuig geweest en vond ik het helemaal niet eng.
Toen we in Stockholm aankwamen moesten we even wachten op de bus die ons naar het centrum bracht. Toen moesten we even lopen met al onze zware koffers. Berg op en berg af. Poeh dat was even slepen!
Na het maken van onze bedden in het hostel (met z'n zessen op een kamer) zijn we met z'n allen de oude stad in gelopen. De gebouwen in Stockholm zijn heel hoog en hebben allemaal een leuk kleurtje.
Tijdens het lopen door de stad en de regen vonden we een pizzeria, hier hebben we lekkere pasta en pizza gegeten.
Als laatste hebben we boodschappen gedaan in een supermarkt. In Zweden is het heel normaal om vlees en kaas uit een tube te knijpen, ze hebben heel veel verschillende. Kijk maar op de foto!

Ik houd jullie morgen weer op de hoogte!
Liefs, juf Charlie

• 11 Mei 2014 - 22:41

Ingrid:

Jouw eerste verslag, leuk om te lezen. We zijn heel benieuwd naar je volgende ervaringen en foto's!
    Heel veel plezier!

Groetjes, Ingrid

• 12 Mei 2014 - 16:43

Jacqueline:

Leuk om te lezen:)
    De kinderen zijn al naar huis dus ik schrijf dit even zelf......morgen laat ik een van de kinderen schrijven.
    Amuseer je goed. Tot morgen,

Groetjes Jacqueline